vrijdag 24 juni 2011

Nog een a-lijntje.

Dit stofje lag al een tijdje op me te wachten. Ik vond het ooit in de kringloop - lang leve de kringwinkel :) - maar pas nu besliste ik om er een rok van te maken. Ok, opnieuw blauw, maar dit is louter toeval. 


Een ietwat slonzige foto, maar 't modelletje is toch zichtbaar é: ja, ja, een a-lijntje.
En daar zijn zoonliefjes. Let vooral op hun spontane glimlach. Dat lukt dus niet meer hé. Telkens ze een kodak voor hun neus zien, beginnen ze bekken te trekken. 




Tandpasta-smile!!!


:-)
 Oh ja, vandaag braderie in Brugge en daar kon ik deze groene schoentjes op de kop tikken. Mijn dag kon niet meer stuk. :))))))
Het stofje.

9 opmerkingen:

de vliegjes zei

oh zo'n tof stofje! en die zoontjes met een megasmile of een dwoaze blik, ik ken dat...

mamakers zei

Mooi! Ben vooral fan van het rokje, maar ook wel een beetje van de gekke bekken ;-)

Katja (@Yane) zei

Dat stofje vind ik echt prachtig!
De schoenen ook!
En die gekke bekken, héél herkenbaar hoor!

karen zei

mooi hoor! en ben jaloers op je schoenen van Miz Mooz!

Kreatita T zei

Heel schoon rokje! En u jongens zijn mooi, en zo herkenbaar de gekke bekken

Lily zei

Mooi rokje, mooie schoenen, schattige gekke zonen en klnappe mama!

lots of lili zei

@ Lily: ik ben gecharmeerd :-)

Emma en Mona zei

supertoffe schoentjes. Het rokje en de zonen natuurlijk ook :-)

Vanessa zei

Waauw mooi!! En ik heb zowaar dezelfde schoenen maar int rood!