zondag 25 december 2011

°°° Appeltjescadeautjes °°°

Het kleine appelbolletje Anna had nog altijd een geboortecadeautje van ons tegoed. Afgelopen vier december mochten we lekkere appeltjessoep en -taart gaan smullen op haar geboortefeest. De cadeautjes mocht ik overhandigen aan de mama en de papa, want 't kleine appeltje lag een tukje te doen in de draagdoek tegen papa's borst. 


Het eerste cadeautje is een meeneemverzorgingsmatje, ik zag het hier en zij haalde het van daar.



Je kan het niet goed zien op de foto (mijn god, wat een wazige foto), maar de strook met appeltjesstof heeft eigenlijk drie gestikte zakjes (voor pampers, verzorgingsdoekjes e.d.) , de rode stof is badstof en het flapje helemaal rechts werd wat zachter gemaakt binnenin met fleece. Die ik bevestigde met vliesofix en wat ik nu ook weet... fleece strijk je best niet... want dat hangt bijgevolg aan je strijkijzer! Geit!!! Gelukkig zit het aan de binnenkant en kan je de strijkwonden niet zien :-).


Helemaal opgeplooid ziet het er zo uit.


Maar allé zeg, weer zo'n wazige foto. Tja, als je bijna een maand later de foto's bovenhaalt is het natuurlijk te laat om nieuwe te trekken hé. 
Ik maakte nog een klein flokje, zo noemen wij dat hier toch, uit dezelfde stof. Een knuffeldoekje, troostdoekje,... maar voor Finn blijven het toch zijn flokjes, misschien voor Anna nu ook.

Let vooral niet op onze prachtig tafelblad, gezegend met vele verfsporen van onze kleine creatieve zieltjes in huis.

Grote broer Fons én mijn metekindje :-))), wou ik toch ook een klein cadeautje geven. Een nieuwe flok met auto's. 




En nu die tafel eens een nieuw kleurtje geven...




4 opmerkingen:

IeneMiene zei

Mooi! En die flokdoekjes zijn één voor één super!

Oon zei

Mooie stofjes! En waarschijnlijk onweerstaanbaar zacht aan de babybilletjes.
En die 'flokjes' zijn bij ons gewoon 'lapjes', maar de jongens zijn er nog altijd weg van. Dan wel niet meer in de vorm van een labeldoekje, maar zonder lapje gaan slapen, ho maar.

Vero zei

moet zalig zacht zijn!!

Juliette zei

Al die verschillende gekleurde lintjes zijn toch instant-geluk é :) Mooie creaties hoor!