woensdag 26 januari 2011

Met zijn tweetjes jarig

 
Afgelopen zondag werd er gevierd. Sem en Finn zijn allebei in januari jarig, dus was er een feestje voor hen samen met de oma's en opa's, tantes en nonkels & mama en papa uiteraard.
Op eerdere feestjes werd onze plaatselijke fuifzaal - de living - telkens versierd met van die plastieken vlaggetjes en  niet te vergeten ballonnen (die blijven van rubber).
Maar met een naaimachine op zolder kon ik het vele plastiek niet langer meer verantwoorden. Dus kroop ik vorige week achter mijn machien en stikte het ene na het andere vlaggetje aan elkaar.
Vrij simpel, ware het niet dat Lili niet Lili zou zijn als ik zondagmiddag om 14u (het volk werd verwacht om 14u) nog de laatste hand aan het leggen was aan de vlaggenlijn.

Maar soit, het raakte net op tijd af. Het ophangen gebeurde onder toeziend oog van het bezoek :-))).




6 opmerkingen:

Unknown zei

Tof zeg. Daar kruipt toch wel wat werk in...zo lang!

Oon zei

Dat zou ik ook nog eens moeten maken. Heel mooi!
Wij gebruiken wel nog van die plastieken, maar wel al 7 jaar na elkaar (praat haar plastiekconsumptie een beetje goed) :-)
Hoe lang is die van jou? Onze woonkamer is 18 meter, dus het moet wel op iets lijken als ik dat hier wil ophangen. 18 meter, dat zijn véél vlagjes, zeker?

Vero zei

heel mooi!!! moet idd veel werk zijn....

Leen zei

Tja stond op mijn planning hier...wij hebben ook januari-kindjes, helaas t zal voor volgend jaar zijn. Ze zijn echt tof!

lots of lili zei

@ Isabelle en Vero: inderdaad wel wat voorbereidingswerk. Maar als dat achter de rug is, is het snel aan mekaar genaaid.

@ Lies: Ik heb net alle vlaggetjes geteld. Het zijn er 29, ongeveer een 7 à 7,5 meter lang. Vanmiddag was het feestje van Sem en Finn voor de schoolvriendjes. Dus eigenlijk mogen ze nu weg, maar ze fleuren hier zo de boel op, dat ik ze liever zou laten hangen :-)

@ Leen: je mag ze anders altijd uitlenen, maar 't is een eindje rijden hé :-°

**EYE-SNACKS** zei

Oh..nog proficiat..zie het nu pas !
En nog bedankt voor je bestelling,leuk!