vrijdag 28 december 2012

Brood-in-stijl

Nu mijn webshop lots of lili gelanceerd is én ik verlof heb, heb ik weer wat meer tijd om te naaien en te bloggen. Dit afwasbare broodmandje stond al heel lang op mijn lijstje nadat ik het hier gezien had.

Een makkelijke en duidelijke tutorial, met ietwat zwoegwerk op het einde om alles mooi dicht te krijgen. Maar de moeite waard om te proberen.



En zo gemakkelijk afwasbaar!! Merci Lies!

Ik wil mezelf nog een kleine pluim meegeven wat betreft mijn foto's. Eind november volgde ik een workshop fotografie bij deze en deze dame. Ik heb er heel wat van opgestoken - waarvoor dank aan bovenstaande madammen - vooral naar lichtgebruik in mijn foto's en cameragebruik (eindelijk kan ik er eens mee werken, of heb ik toch meer moeite gedaan).
Maar ik blijf ook graag bescheiden, een prof zal ik nooit worden :-), maar die grijze tinten zijn toch weg. Juijj!!!

7 opmerkingen:

eva maria zei

Bescheidenheid hoeft niet, de foto's zijn super! (En het broodmandje ook ;-))

Juliette zei

Maar ja, prachtige foto's!!! En heel leuk broodmandje ook!

het Meisje van de Zeppelinfabriek zei

Ma super, leuke combinatie!

Oon zei

Twee keer een dikke pluim voor jou!

Pretty cool stuff zei

Mooie heldere foto's! Ik wil direct een stuutje pakken ;-))

Katrien.

lots of lili zei

Photoshop heeft mij een klein beetje geholpen hoor ;-))), toch om de kreuken weg te halen van mijn achtergrond ;-)

With love - by Eva zei

Dit projectje staat ook al een tijd op mijn lijst, maar jij geeft mij goesting om er direct aan te beginnen! En uw foto's: de kleur spat ervan af!