donderdag 23 februari 2012

°°° liebster °°°

Gisteren was ik blij verrast. Plots kreeg ik bericht van "Le jardin de Juliette", een blog die ik met heel veel plezier volg, dat ik - samen met nog vier anderen - genomineerd werd voor de Liebster Blog Award. Ik had er al wel eens van gehoord, maar wist eigenlijk niet echt waarover het ging.



Hier komt het op neer: de Liebster award is bedoeld om bloggers in de schijnwerpers te zetten met minder dan 200 volgers. Krijg je de award dan geef je die door aan 5 andere bloggers die je in de bloemetjes wil zetten.

Dus, mijn boodschap aan...

Mamakers
Rendier
Vivixi
De vliegjes
Rock on Béné


... doe zo voort!

Graag had ik ook deze dame én deze dame genomineerd, maar Juliette was me voor.

Heel erg bedankt Julie voor de award. En heel erg bedankt aan mijn volgers natuurlijk.




4 opmerkingen:

Pienkel zei

Gefeliciteerd!

Nienke zei

HOERA :) Een welverdiende award! :)

mamakers zei

Proficiat! En bloos, ik voel me gevleid... Merci hé, ik probeer de fakkel binnenkort door te geven!

Punabella zei

Dag meid, ik heb jou gewoon ook genomineerd! Twee is meer dan één hé.
Baaai