maandag 21 november 2011

Uit de cadeautjeskast

Handig toch zo'n naaihobby. Zeker als je vergeet dat er een verjaardagsaperitief op de agenda staat, alle winkels gesloten zijn en dus geen cadeau achter de hand hebt. Of toch? 
Gelukkig had ik daar nog een Reversible Bag liggen en hoefde ik toch niet met lege handen toe te komen. 

Het cadeau ging naar een andere naaimadam die elk jarig feestbeest of boorling voorziet van zelfgemaakte (heel mooie) naaicadeautjes. Dus was het haar beurt om eens een zelfgemaakt naaisel te krijgen. 't Was niet gepland, maar ze was er toch blij mee... denk ik.

En Picasa is inderdaad heel handig voor zo'n collage.

6 opmerkingen:

Oon zei

Dat zal wel zeker, met zo'n mooi stofje?
Ik denk dat dat rendier op mijn school zat, een of twee jaar hoger, gok ik.

lots of lili zei

Goed geraden. Nog een produkt van 't SASK :-). Maar wel jaar of twee lager denk ik. Het rendier telt 30 + 1 jaren.
Hopelijk krijg ik nu niet op mijn donder met dit op 't net te zwieren. :-°

rokodil zei

waar heb je die prachtige stof vandaan?
super mooi!

lots of lili zei

à rokodil: die bambistof kocht ik ooit bij Vermiljoen, het bollenstofje op een stoffenspektakel een jaar geleden. Maar ik denk niet dat de bambistof nog in deze kleuren te krijgen is. Wel in andere uitvoeringen en kleuren.

Rendier zei

A zo mijn leeftijd op het net zetten! :)

Oon, er liepen nog 2 andere rendieren op SASK rond die ouder zijn...

Ik was uiteraard zeer blij met dit mooie kado! Thx Leonie!

lots of lili zei

à Elke: ah, die had ik over het hoofd gezien. En trouwens, je bent in de fleur van je leven :-)))).