zaterdag 25 december 2010

Lieve Secret Santa...

Bedankt voor mijn eerste kerstcadeautje van dit jaar! Mijn kerst- en eindejaarsoutfit zal opgefleurd worden met deze machtige hertjesbutton. De collectie breidt zich uit :-). Mijn ellenlange to-do-lijstje kan ik nu netjes noteren in een prachtig notaboekje. Geen verloren kopspelden meer, dankzij het schitterende blikken doosje die je me cadeau deed. Dank u voor de mooie wensen.



Onder ruime belangstelling werd het pakje geopend.



Mochten jullie curieus zijn van wie ik mijn pakje kreeg, dit is de blogspot van Elle/Estelle Folle/Lief.

Zelf mocht ik een pakje sturen naar de dame van deze kersverse  blog. Ik maakte er nog snel een fotootje van, enkel van de verpakking uiteraard. De inhoud wil ik nog niet verklappen. Die eer laat ik aan de dame in kwestie.




Hopelijk heb ik iemand blij gemaakt?

 ***************************** Tot volgend jaar, Secret Santa ****************************


Geen opmerkingen: