donderdag 23 december 2010

Een impressie van mijn breiwerk

Het gaat vlotjes. Het werd uiteindelijk een sjaal in rechtste steek. Niet zozeer omdat ik de gemakkelijkste oplossing verkies, maar gewoonweg omdat ik enkel rechts en averechts kan breien :-°.
We zijn er bijna, nog anderhalve bol wol, maar ik vrees dat ik er nog wat bij zal moeten kopen. Niets leuker dan een sjaal die je minstens vier maal rond je kan winden!!!
Ik verlang, smacht,... al naar deze sjaal...



Enkel nog de uitstekende restjes wol instoppen! Zou ik er nog floskes aanhangen?

3 opmerkingen:

Leen zei

zijn dat houten breipennen? azo ferm. Goe bezig, schoon kleurke!

lots of lili zei

Ja, ja, houten breipennen. 't Is ook de eerste keer, maar 'k heb die meegekregen in de winkel. De madam van de wolwinkel wist me te vertellen dat eens je daarmee begint, je met niet anders meer wil breien. 'k Heb zo 't gedacht dat nog klopt ook. Heerlijk om mee te breien!

Punabella zei

Amaai, das al een heel stuk hé. Die van mij is ook bijna af. Ietske korter om drie keer rond de nek van Ella te draaien ;-)