donderdag 21 juni 2012

Zo meteen ga ik iemand drie piepers geven...


Van een late verjaardagswens gesproken! Persoon in kwestie, vriendin B., vierde haar B-day reeds twee weken geleden. En toch was ik het niet vergeten! Redenen genoeg die 'k kan opsommen waarom ik niet de tijd vond om tot aan haar voordeur te geraken, maar we gaan onszelf hier niet beginnen goedpraten hé. Te laat is te laat. Zelfs het verjaardagskaartje verzeilde pas enkele dagen geleden in haar brievenbus. Persoonlijk gaan afgeven, dat wel, maar B. was niet thuis. Dus om het triestige-verjaardagskaartje-zonder-drie-piepers goed te maken, knutselde ik snel een cadeautje in mekaar. 

Je moet weten, vriendin B. begon sinds kort als freelance styliste te werken. Hier vind je haar webstekje. Dus dat betekent veel huisbezoeken, bedrijfsbezoekjes, notities, schetsen,... Een handig meeneem notablokje/schetsboek leek me hier wel toepasselijk als cadeau. 

Ik maakte er eentje volgens het patroon van little-big-girl-studio. 



Ik heb mezelf beloofd geen nieuwe stofjes meer te kopen, maar eerst mijn kast leeg te naaien. Bij deze ben ik dus in mijn kast gedoken en vond nog een rood bloemenstofje die ik ooit bij Koekepeertje kocht, het bolletjesstofje komt denk ik van de kringwinkel en de streepjesstof van bij Verkempinck aka 't slunsekot.  




Allé, 'k ga vertrekken en het cadeautje gaan overhandigen... Toedeloe!!!

Geen opmerkingen: